Monday, May 28, 2012

අපි තොරනක් හැදුවෙමු


මොනා උනත් මට නම් හිතෙන්නේ අපේ කොල්ලෝ තරම් සමාජ සේවයේ යෙදෙන කොල්ලෝ ටිකක් මේ මුලු බුත්තලම හෙව්වත් හම්බවෙන්නේ නැ කියන එක තමයි.අපි 9 වසරේ දි හැදුවා පන්සලේ තොරණක් මොනා උනත් අපි පට්ට විදිහටම හැදුවා.මට මතකයි මගේ යාලුවෙක් තොරන හදන්න ගිහින් හොදටම කරන්ටෙක වද්ද ගත්ත විදිහ මොනා උනත් ඒ දවස් මතක් වෙනකොට නම් මාර විදිහට ආස හිතෙනවා.පස්සේ අර තොරන්වල තියන ෆ්ලැෂ් කොටේ නිසා තොරනේ තියන එක එක බල්බ් ගැහෙනවා.අනේ මන්දා මට හිතා ගන්නත් බැ උන දේට මොනා උනත් තොරනක් හදනකොට අමතර කියල බල්බ් තියෙන්න ඔනේ නේ.එහෙම කියල එක බල්බ් එකක් වත් අපේ ගොන් හරක් තියලත් නැ.උන්ට බැනලා වැඩක් නෑ.අපි තාම පොඩි ලමයි නේ.ඔය වගේ අත්දැකීමට කාටවත්  අපිට හමු වෙලා නෑනේ.
කමක් නැ.කොල්ලො ටික කතා උන අපි ගෙදරින් බල්බ් 3 ගානේ වත් ගේමු කියලා.ඒ යෝජනාව දැම්මේ අපේ පංතියේ කසුන්.

ආ කසුන් කියන්නේ මගේ හොදම යාලුවන්ගෙන් එක්කෙනෙක්.පොර හොද මීටරයක් ඉස්කොලේ ගාවම තමයි ගෙදරත් තියෙන්නේ.

කොල්ලො ඔක්කොම ගෙදර ගියා බල්බ් ගේන්න.ඔන්න ඉතින් මමත් ගෙදර ගියා.පොසොන් පෝය දවසේ.මම අම්මට කිව්වා අම්මා බල්බ් 3ක් ඕනේ අපෙ තොරනේ බල්බ් ගැහිලා අම්මා කිව්වා එහෙනම් කඩෙන් අරන් එන්න මම සල්ලි දෙන්නම්.ගෙදර බල්බ් නම් හරියටම තමයි තියෙන්නේ කියලා.
මම පටස් ගාලා ටව්න් එකට දුවල්ලා ගියා

අනේ කරුමෙක මහත එක කඩයක් වත් ඇරලා නෑ.දැන් ඉතින් මොකද කරන්නේ කියල කල්පනා කර කර ඉන්නකොට.මගෙ ටිකිරි මොලේට පොඩි අදහසක් ආවා.හොද වෙලාවට අපේ අප්පච්චි ගෙදර එදා හිටියේ නෑ.මම ශෙප් එකේ මැද සාලෙට ගිහින් එකේ තියන බල්බ් එක ගැලෙව්වා.පස්සේ
මම මගෙ කාමරේ බල්බ් එකත් ගැලෙව්වා.දැන් බල්බ් 2ක් තියන්වා.තව එකක් ගලවන්න ගියොත් වැඩේ මාට්ටු වෙයි කියල හිතලා එහා ගෙදර ඇන්ටිලාගේ ගෙදර වත්තේ තිබුන බල්බ් එකත් ගැලෙව්වා.

මොනා උනත් ඒ මාසෙම ඇන්ටිලා ගමේ ගිහින් තිබුනා.එක නිසා අව්ලක් තිබුනේ නැ.දැන් මම පටස් ගාල ගියේ තොරන හදන තැනට තමයි.හවස් වෙනකොට අම්ම ලයිට් දාන්න හදනකොට තමයි වැඩේ මාට්ටු වෙන්නේ.කමක් නෑ.මම බල්බ් අරන් ඇවිල්ලා තොරන හරියට යනකොට අපේ
කොල්ලොත් බල්බ් අරන් ඇවිල්ල තිබුනා.මම ශේප් එකේ කොල්ලොන්ගෙන් ඇහුවා "මචන්,උබල කොහොමද බල්බ් ගත්තේ කියලා" එකෙක් කිව්වා මම නම් ටව්න් එකෙන් ගත්තේ කිව්වා.මට මාර පුදුමයි අනේ මම ටව්න් ගියා එක කඩයක් ඇරලා නෑ.එත් මේකා ටව්න් එකෙන් බල්බ් එකක් අරගෙන
 ගොඩක් හිතන්න ඕන ප්‍රශ්නයක්.කමක් නෑ.මම අනිත් අයගෙනුත් ඇහුවා "උබල කොහොමද බල්බ් ගත්තෙ?" කියල
උනුත් මම වගේ තමයි ගෙදරින් උස්සලා බල්බ් ටික.කමක් නැ මොනා උනත් වැඩේ ගොඩම තමයි.තොරන නියමටම වැඩ කරනවා.ඒත් මට ලොකු ප්‍රශ්නයක් තියන්වා. අර කොල්ලා ටව්න් එකේන් බල්බ් ගත්තේ කොහොමද? මම ආයෙත් පොර ලගට ගියා ගිහින් ඇහුවා

 "කොහොමද මචන් උබ බල්බ් ගත්තේ" කියලා.පොර කිව්වා මෙකයි මචන් මම කරේ මම බල්බ් කඩෙට ගියා කඩේ වහල නමුත් මම කඩේ ඉස්සරහ බල්බ් වැලෙන් බල්බ් 3ක් ගලවලා කොලයක ගලවපු බල්බ් 3ට සල්ලි මෙන්න කියල ගහලා රුපියල් 160 කොලෙටම අලවලා හෝල්ඩයේ අස්සේ ගැහුවා කිව්වා.ඔන්න ඔය විදිහට තමයි අපි තොරන් හැදුවේ

තොරන හදලා පෙන්නලා එක අස්කරන දවසේ මට අපේ ගෙවල පැත්තේ සර් කෙනෙක් ගේ පංතියක් තිබුනා.ඒක නිසා එන්න උනේ නෑ මටත් තොරන අස් කරන්න අනෙ මම අවිල්ලා බැලිනම් තොරන අස්කරලා මම ඇහුවා අපෙ කොල්ලොන්ගෙන් මචන් මගේ බල්බ් ටික කෝ කියල.මුන් ගත් කටටම කිව්වේ උබේ බල්බ් තියා අපෙ බල්බ් වත් අපිට නෑ කියල බල්බ් මාරු වෙලා.මගෙ බල්බ් ටික නැති වෙලා.

ඉදල ඉවරයි.

කමක් නැ මම දැන් ගෙදරින් ශේප් වෙන්න පුලුවන් අල්ලපු ගෙදර නැනන්දා තමයි කේස් එක ෆයිල් කරොත් කරන එකම එක්කේනා මගේ අතේ ඉතුරු වෙලා තිබුනා රුපියල් 100ක් මම ශේප් එකේ අර කොල්ලා කරපු වැඩේම අල්ලපු ගෙදර නැන්දටත් කරල තිබුනා.ඇන්ටි බල්බ් එක ඉස්සුවාට සමා වෙන්න මෙන්න සල්ලි තියනවා මෙකෙන් තරහ නැතුව තව බල්බ් එකක් ගන්න.ඇන්ටිට ගොඩක් පින්.මම දැන්  ඉන්නේ 12 වසරේ තාම ඇන්ටිට මතකයි ඒ බල්බ් හොරකම.වැඩේ කරේ මම කියල දන්නේ නැ ඇන්ටි

No comments:

Post a Comment